Webové stránky / E-shop
04/ Chci vytvořit vlastní webové stránky nebo e-shop
Nechcete ztrácet čas tvořením webových stránek v šablonách zdarma, abyste pak zjistili, že zcela zdarma nejsou? Potřebujete rychle vytvořit funkční e-shop? Chcete aby byl Váš web vyhledatelný ve vyhledávačích? Potřebujete, aby byl web optimalizovaný pro mobily? Potřebujete, aby Váš web byl ve více jazycích?
Ať už potřebujete webovou vizitku nebo eshop, vše zařídíme. Jsme certifikovaní partneři Wix a Shoptet.
/ Responzivita
Námi vytvořené webové stránky budou optimalizované pro desktop, mobil i tablet.
/ Vyhledatelnost
Stránky tvoříme v souladu s nejnovějšími trendy v SEO - zaručíme, že budou vyhledatelné.
/ Ux design
Cílem je učinit web přehlednější, příjemnější aby podpořil budoucí opakovaný nákup či další návštěvu.
/ Jednoduchost
V jednoduchosti vidíme sílu. Naše stránky jsou uživatelsky přívětivé a snadno se v nich orientuje.
/ Vlastní doména
Společně zvolíme ideální vlastní doménu, s ohledem na SEO a povahu businessu.
/ Reklama
Webové stránky či produkty eshopu můžete promovat různými kanály. PPC, Social, Srovnávače...
/ Multijazyčnost
Vytvoříme vícejazyčně webové stránky v jakýchkoli jazycích. Zajistíme odborný překlad.
-
Firemní webové stránky
-
E-shop
-
Vícejazyčné stránky
-
Produktové stránky
-
Stránky s rezervačním systémem
-
Osobní webové stránky
-
Webová vizitka
-
Microsite
POTŘEBUJI:
/ Grafika
Postaráme se o kompletní tvorbu webu, tedy včetně loga a další podpůrné grafiky.
-
Vytvoření webových stránek
-
používáme platformy Wix, Shoptet a Wordpress
-
vždy vybíráme nejvhodnější platformu na základě povahy businessu a cílů klienta
-
-
Vlastní doména a hosting
-
Sjednocené emaily
-
Vytvoření loga a grafiky
-
SEO pro kompletní web
PŘEHLED NABÍZENÝCH SLUŽEB
-
Vícejazyčné rozhraní stránek
-
Integrace Vašich sociálních profilů
-
Příprava nástrojů pro ppc reklamu
-
Propojení s reklamními účty na sociálních sítích
-
Implementace analytiky pro vyhodnocování
-
Tvorba produktových xml feedů
-
Nastavení CRM
-
Klientská zóna
-
Nastavení admin přístupů
Nabídka služeb pro klienta je vždy tvořena na míru.
Ne všechny služby jsou pro konkrétního klienta relevantní.