Social Ads /
Marketing
03/ Chci reklamu na sociálních sítích
Reklamy na sociálních sítích (social ads) jsou jedním z nejrychlejších a nejúčinnějších způsobů, jak se spojit s naším cílovým publikem. Tento typ reklamy přináší významné příležitosti mezi ostatními formáty digitálního marketingu.
Tyto relativně malé reklamy využívají co nejvíce ze všech informací, které uživatelé o sobě sdílejí na sociálních médiích (facebook, instagram,...). Díky těmto informacím je reklama schopna nabídnout co nejvíce personalizovaný obsah a zvyýšit potenciál konverze jako takový.
Možnosti způsobů, jak oslovit publikum na sociálních sítích, se zdají být nekonečné. Social ads jsou neuvěřitelně ziskový a všestranný reklamní kanál, který umožňuje vytvářet specifické a unikátní kampaně na sociálních médiích za účelem splnění různých business cílů za relativně nízké náklady
Social ads / advertising
...je reklama, která se při vytváření, cílení a poskytování marketingových komunikací spoléhá na sociální sítě a informace z nich.
SLOVNÍK
ZÁKLADNÍCH POJMŮ
Retargeting
...nebo také remarketing, je efektivní možností, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu lidí, která již jednou přišla na webové stránky.
Hlavní výhody reklamy
na sociálních sítích
-
B2C přímý prodej
Z podstaty věci se jedná o nejčastější způsob prodeje na sociálních sítích. Zejména v B2C prostředí působí sociální sítě jako přímý akviziční a konverzní kanál.
-
Publikum
Masivní možnosti oslovení reklamou. Se svou nabídkou můžete zasáhnout miliony lidí nebo přesně zacílenou skupinu.
-
Retargeting
Efektivní možnost znovu zacílit potenciální zákazníky, kteří již klikli na Vaši reklamu z jiného typu kampaně (např. google search reklamy), či se jiným způsobem zajímali o Váš produkt/službu.
-
Komunikace
Levný způsob komunikace s potenciálním zákazníkem např. formou zákaznické podpory. Lidem se často nechce někam volat, psát nebo procházet web. Ale na sociálních sítích se vás zeptají snadno. Kontakt s fanoušky na sociálních sítích mnohonásobně zvyšuje šanci, že se pracně získaná akvizice promění v opakovaného zákazníka.
-
Modifikace
Reklamní kampaň lze kdykoliv pozastavit či upravit.
-
Značka
Budování značky společnosti nebo produktu. Přítomnost na sociálních sítích zvyšuje dosah Vaší značky a buduje dobré vztahy se zákazníky. Zákazníci si vás více pamatují a jste jejich první volbou, když si chtějí koupit to, co prodáváte.
-
Testování
Pokud vyvíjíte nový produkt, mohou být pro Vás sociální sítě rychlým a levným nástrojem. Vaši fanoušci Vám pomohou ve zlomku času a peněz. Stačí se jich zeptat na sociálních sítích.
S čím pomůžeme
/ nabídka služeb
V České republice nejpoužívanější sociální médium Facebook mělo v roce 2019 přes 5 milionu uživatelů, Instagram pak 2,3 milionu.
-
Analýza cílové skupiny, trendů a dotazů
-
Analýza konkurentů
-
Založení a nastavení profilů
-
Propojení sociálních sítí s webovými stránkami
-
Stanovení cílů a rozpočtu
-
Tvorba strategie pro profily i reklamní kampaně
-
Výběr relevantní platformy
-
Propojení s produktovými feedy pro dynamické produktové reklamy
PŘEHLED NABÍZENÝCH SLUŽEB
-
Sestavení plánu publikace obsahu a reklamy
-
Sladění s ostatními marketingovými kanály
-
Nastavení retagretingových kampaní
-
Tvorba obsahu a kreativy
-
Publikování jednotlivých kampaní
-
Průběžný monitoring, vyhodnocování a optimalizace
-
Pravidelný reporting
Nabídka služeb pro klienta je vždy tvořena na míru.
Ne všechny služby jsou pro konkrétního klienta relevantní.
Případové studie / reference
Reference / 01
Klient z odvětví, kde je důležitá prvotní imprese z kreativy, která upoutá pozornost a je zacílená na relevantní publikum. Následná proklikovost tvoří přímé konverze ať formou kontaktování skrze Messenger nebo odesláním poptávkového formuláře na webových stránkách.