top of page

Social Ads /

Marketing

n2.jpg

03/ Chci reklamu na sociálních sítích 

Reklamy na sociálních sítích (social ads) jsou jedním z nejrychlejších a nejúčinnějších způsobů, jak se spojit s naším cílovým publikem. Tento typ reklamy přináší významné příležitosti mezi ostatními formáty digitálního marketingu.

Tyto relativně malé reklamy využívají co nejvíce ze všech informací, které uživatelé o sobě sdílejí na sociálních médiích (facebook, instagram,...). Díky těmto informacím je reklama schopna nabídnout co nejvíce personalizovaný obsah a zvyýšit potenciál konverze jako takový.

Možnosti způsobů, jak oslovit publikum na sociálních sítích, se zdají být nekonečné. Social ads jsou neuvěřitelně ziskový a všestranný reklamní kanál, který umožňuje vytvářet specifické a unikátní kampaně na sociálních médiích za účelem splnění různých business cílů za relativně nízké náklady

 

Social ads / advertising

...je reklama, která se při vytváření, cílení a poskytování marketingových komunikací spoléhá na sociální sítě a informace z nich.

SLOVNÍK

ZÁKLADNÍCH POJMŮ

Retargeting

...nebo také remarketing, je efektivní možností, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu lidí, která již jednou přišla na webové stránky.

Hlavní výhody reklamy

na sociálních sítích

  • B2C přímý prodej

Z podstaty věci se jedná o nejčastější způsob prodeje na sociálních sítích. Zejména v B2C prostředí působí sociální sítě jako přímý akviziční a konverzní kanál.

  • Publikum

Masivní možnosti oslovení reklamou. Se svou nabídkou můžete zasáhnout miliony lidí nebo přesně zacílenou skupinu.

  • Retargeting

Efektivní možnost znovu zacílit potenciální zákazníky, kteří již klikli na Vaši reklamu z jiného typu kampaně (např. google search reklamy), či se jiným způsobem zajímali o Váš produkt/službu. 

  • Komunikace

Levný způsob komunikace s potenciálním zákazníkem např. formou zákaznické podpory. Lidem se často nechce někam volat, psát nebo procházet web. Ale na sociálních sítích se vás zeptají snadno. Kontakt s fanoušky na sociálních sítích mnohonásobně zvyšuje šanci, že se pracně získaná akvizice promění v opakovaného zákazníka.

  • Modifikace

Reklamní kampaň lze kdykoliv pozastavit či upravit.

  • Značka

Budování značky společnosti nebo produktu. Přítomnost na sociálních sítích zvyšuje dosah Vaší značky a buduje dobré vztahy se zákazníky. Zákazníci si vás více pamatují a jste jejich první volbou, když si chtějí koupit to, co prodáváte.

  • Testování

Pokud vyvíjíte nový produkt, mohou být pro Vás sociální sítě rychlým a levným nástrojem. Vaši fanoušci Vám pomohou ve zlomku času a peněz. Stačí se jich zeptat na sociálních sítích.

 

instagram ads levvel.jpg
Anchor 1

S čím pomůžeme 

/ nabídka služeb

Anchor 2

V České republice nejpoužívanější sociální médium Facebook mělo v roce 2019 přes 5 milionu uživatelů, Instagram pak 2,3 milionu.

  • Analýza cílové skupiny, trendů a dotazů

  • Analýza konkurentů

  • Založení a nastavení profilů

  • Propojení sociálních sítí s webovými stránkami

  • Stanovení cílů a rozpočtu

  • Tvorba strategie pro profily i reklamní kampaně

  • Výběr relevantní platformy

  • Propojení s produktovými feedy pro dynamické produktové reklamy

PŘEHLED NABÍZENÝCH SLUŽEB

  • Sestavení plánu publikace obsahu a reklamy

  • Sladění s ostatními marketingovými kanály 

  • Nastavení retagretingových kampaní

  • Tvorba obsahu a kreativy

  • Publikování jednotlivých kampaní

  • Průběžný monitoring, vyhodnocování a optimalizace

  • Pravidelný reporting

Nabídka služeb pro klienta je vždy tvořena na míru. 

Ne všechny služby jsou pro konkrétního klienta relevantní.

 

Případové studie / reference

Anchor 3

Reference / 01 

Klient z odvětví, kde je důležitá prvotní imprese z kreativy, která upoutá pozornost a je zacílená na relevantní publikum. Následná proklikovost tvoří přímé konverze ať formou kontaktování skrze Messenger nebo odesláním poptávkového formuláře na webových stránkách. 

levvel_facebook_campaign_2.JPG
levvel_facebook_campaign.JPG
bottom of page